środa, 17 kwietnia 2013

Nowinki + mój sen o 1D :D

тєяяσяуѕткa.

 

HEEEJ ! :D

 No więc teraz trochę nowości : Zepsuły mi się słuchawki D: , nikt mnie nie lubi (hahahahah) , jem sobie pierogi , trolololol miałam lekcje od 8.00 do 15.10 grr. HAHAHAHHA troll. 

A teraz one direction :

jsnfkdnfjdenfjes *___*
Dzwońcie po karetkę bo chyba dostałam zawału *___* 


  DOBRA A TERAZ MÓJ ZAJEBISTY SEN !

Byłam sobie na koncercie One Direction w Polsce. Było strasznie mało osób , i sala była jakaś taka dziwna i ciasna . Stałam zaraz za barierkami przy scenie . Kiedy Harry podszedł do krawędzi sceny złapałam (a raczej dotknęłam) go za rękę , a kiedy Zayn stał na krawędzi to też go złapałam za rękę tylko , że ona miał spoconą rękę :D Po koncercie wróciłam do domu . Koło 12 w nocy ktoś zapukał do drzwi - to był Niall. Przyszedł on po telefono- mp4 Harrego , które wyglądało zupełnie jak banan .No więc nie wiem dlaczego , ale miałam tego "banana" w dłoni i oddałam go Niallowi. Potem go przytuliłam "horan hug" i zaprosił mnie na randkę.
___________________________________________________________________________________
TEN SEN BYŁ DZIWNY ! TEN SEN BYŁ DZIWNY ! TEN SEN BYŁ DZIWNY ! TROLLLLLLLLL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz